نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
حراج تابستانی بیانکونری / بسته خبری (2)

حراج تابستانی بیانکونری / بسته خبری (2)

 

9 روز تا پایان مهلت تعیین شده برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های ایتالیایی باقی مانده و تیم‌های حاضر در رقابت‌های سری A فرصت چندانی تا آخرین برآوردها و تصمیم‌گیری‌هایشان ندارند. بیانکونری نیز ابهامات فراوانی در خصوص شمار فراوانی از بازیکنان فعلی و گزینه‌های مدنظرش دارد.

 

آخرین شنیده‌ها از شایعات بازار نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس در رسانه‌ها را می‌توانید در ادامه بخوانید.

 

Gazzetta از علاقه بارسلونا برای به خدمت گرفتن رودریگو بنتانکور خبر داده و از فابیو پاراتیچی خواستار ارائه اطلاعات دقیق در خصوص شرایط جذب این هافبک اروگوئه‌ای و درصدی که در صورت جذب این بازیکن می‌بایست به عنوان «حق رشد» به باشگاه بوکاجونیورز آرژانتین پرداخت کند، شده است.
روزنامه Catalan daily از درخواست پرداخت مابه‌التفاوت قیمت ایوان راکیتیچ به بارسا در صورت علاقه‌مندی یوونتوس به معاوضه او با امره جان خبر داده است. ظاهراً بارسلونا اعتقاد دارد قیمت بازیکن کرواتش بیشتر از هافبک آلمانی بیانکونری است. 
روزنامه Tutto Sport از تاریخ و قیمت مدنظر باشگاه یوونتوس برای جذب مائورو ایکاردی خبر داده است. این روزنامه چاپ تورین مدعی شده یوونتوس روز یکشنبه یکم سپتامبر، در صورت عدم موفقیت در پروژه‌های ترانسفرینگش در بخش هجومی؛ پیشنهاد رسمی و 40 میلیون یورویی خودش برای انتقال ایکاردی را به اینتر ناتزیوناله ارائه خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه اینتر به صورت رسمی شماره 7 را برای مهاجم سابقاً مطرودش انتخاب کرده و برخی از خبرها از ماندن او در این تیم خبر داده‌اند. 
Tutto Sport علت تغییر نظر بایرن‌مونیخ در جذب ماریو مانژوکیچ را مخالفت مدیران باشگاه آلمانی با این انتقال به خاطر سن بالای مهاجم کروات یووه و درخواست مالی بالای یوونتوس عنوان کرده است.
روزنامه Corriere della Sera با اشاره به علاقه فراوان توخل برای آوردن میرالم پیانیچ به پاریس، یوونتوس را به خاطر سبک‌تر کردن وزن خط میانی‌اش و به دست آوردن سود سرشار از این انتقال، بی‌میل ندانسته است. 
ESPN با اشاره به عدم تمدید قرارداد کریستین اریکسن با تاتنهام، از علاقه این بازیکن به جدایی در تابستان خبر داده است. با این حال هنوز مشخص نیست او بالاخره عازم تورین، بارسلون و یا مادرید خواهد شد یا تابستان سال آینده و با تمام شدن قراردادش، باشگاه مورد علاقه‌اش را انتخاب خواهد کرد. 
Gazzetta نیز در خبری مدعی شده گونزالو هیگواین در یوونتوس خواهند ماند و این باشگاه را ترك نخواهد كرد. به گفته این روزنامه چاپ میلان؛ ساری از شرایط جسمانی و انگیزه‌های بالای ال‌پیپیتا رضایت فراوانی دارد و از میان او و مانژوكیچ، رأی به خروج مهاجم كرواتش داده است. 
Calcio Mercato یكبار دیگر از پیگیری پی‌اس‌جی برای روشن شدن وضعیت «حق تصویر» پائولو دیبالا خبر داده است. ظاهراً لئوناردو به پاراتیچی خاطرنشان كرده تا زمانی كه این موضوع روشن نشود، این باشگاه نمی‌تواند در خصوص ایده معاوضه او با نیمار و یا حتی جذب انفرادی این بازیكن هیچ تصمیمی بگیرد.

 

عناوین ذکر شده تنها بخشی از مهم‌ترین سرخط‌های خبری اطراف باشگاه یوونتوس است و هر ساعت بر شمار آنها افزوده می‌شود. شنیده‌های جدیدتر در بسته‌های خبری بعدی اطلاع‌رسانی خواهند شد.

 

گفتنی است طبق قانون مصوب شده توسط کمیته برگزاری رقابت‌های سری A و اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، پنجره نقل و انتقالات تابستانی در این کشور از روز دوشنبه یکم ژوئیه (10 تیرماه) آغاز و در روز دوشنبه دوم سپتامبر (11 شهریورماه) به پایان خواهد رسید. همچنین مقرر شده پنجره ترانسفرینگ نیم‌فصل این رقابت‌ها نیز از از روز دوم تا سی و یکم ژانویه 2020 باز باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: